fredag 11 maj 2007

Armenien dag 3 och fula gubbar

Idag har vi haft briefing av de olika politiska partierna samt haft mojlighet att se Armeniens landsbygd och vackra kyrkor, nagot som Armenien ar kant for. Jag har svart att uttala mig om det politiska laget eftersom jag ar observator men efter valet pa sondag kommer ett officiellt uttalanade fran OSCE och da kan jag kommentera situationen mer.

Snart ska vi ata middag och sen ar det direkt i sang eftersom vi ska upp klockan 05 imorgon.

Har haft mojlighet att lasa svenska nyheter pa internet och om det ar korrekt sa ar detta dagens dummaste citat...jag blir bara sa trott pa dessa forlegade och alderdomliga asikter!

Vi älskar tjejer men gubbarna tycker att det är rätt skönt att slippa åla sig, flirta, dona och greja. Det blir mer avslappnat. Och tjejerna vill väl inte ha med nån kille på syjuntan? Vi håller på traditionerna, sager Carl Gustav Mann, klubbdirektor pa Royal Bachelors Club till Aftonbladet.

Inga kommentarer: