fredag 2 februari 2007

Stockholmfinest

Siten Stockholmfinest har en tio-topp lista, där är jag med som nummer 6, tänk att hamna på samma lista som kungen, det hade jag aldrig väntat mig:-) Det var en väldigt vänlig motivering må jag sägaoch jag gillar också mitt efternamn, så mycket att jag inte valde att lämna det efter att jag gift mig.


6. Anna König
En het nykomling är riksdagsledamoten för Moderaterna, Anna König. Det märks att riksdagen håller på att föryngras när man hittar riksdagsledamöter på MTVfest. Anna är dessutom enligt mig inte bara ett utav Sveriges mest kompetenta riksdagsledamöter utan även ett av sveriges vackraste. Bara namnet König är fantastiskt. Här har vi en tjej som kommer att nå långt. Det känns som bara igår vi var kollegor och reste land och rike runt och föreläste tillsammans

Inga kommentarer: