torsdag 11 januari 2007

Halsont, antikt och bbc

Förövrigt är jag sjuk..har varit hängig i flera dagar och i morse vaknade jag upp med ond och svullen hals. Det är som om all energi försvunnit, ska surfa efter några effektiva hälsokurer som kanske kan pigga upp. Det sämsta är att jag missar att umgås med mina vänner Christian och Fredrik, men jag ska försöka boka upp nya datum.

TV:n är klen tröst, sitter just nu och kollar på Skidskytte. Men, ikväll klockan 20.00 börjar ett av mina stora favoritprogram, Antikrundan! Eftersom en av mina stora passioner är att besöka auktioner försöker jag följa alla program om antikviteter. Tyvärr har svensk tv inte så stort utbud utan jag följer också "Flog it" och "Bargain Hunt" på BBC.

På tal om BBC, på deras hemsida går att läsa att IBM utsetts till Englands mest gayvänliga företag. De har förstått att mångfald, inte bara av kön, är en konkurrensfördel och skapar lönsamhet!

Over and out

Inga kommentarer: