tisdag 16 januari 2007

Stormen Anna

Vaknade sent idag på grund av en kamp under natten som utspelades mellan mig och min hund. I vanliga fall avgudar jag min hund men i går kväll blev hon dålig och behövde gå ut under inte bara kvällen utan under hela natten. Detta har fortsatt även på morgonen.

Trots mitt skriande behov av sömn var det bara att ta på sig kläderna och gå ut, men direkt när vi kommit innanför dörren började hon gny att hon behövde gå ut igen och så har det hållit på. Mitt morgonhumör är inte alltid det bästa, särskilt inte sådär vid halv sex snåret på morgonen så kan jag ge tillkänna en ny storm som inatt drog in över Stockholm...stormen Anna

Min målsättning är att ta mig till riksdagen efter lunch men efter att ha varit ute för fem minuter sen är det dags igen, stormen har inte bedarrat ännu...nu kräktes hon på golvet och vill gå ut...

Inga kommentarer: