fredag 4 januari 2008

Mailsvar var god vänta

Jag vill passa på att önska er en trevlig trettondagshelg. Trettondag jul firas till minne av kristus dop och för att avsluta julfirandet.

Själv avslutar jag julen med influensa. Har tillbringat de senaste dagarna med att nysa mig igenom tv:s usla dagsutbud. Hyrde också två filmer, Ett öga rött (får tre A) och Från andra sidan (får fyra A med ett litet minus). Har också dammat av föräldrarnas gamla bakmaskin, jag tror att det blev årets julklapp 1988. Det blev ett riktigt bra bröd så jag tror att bakmaskinen kan ta revansch!

Betade också igenom mailskörden sedan den 20 december och hade en hel del möten att boka och mail att besvara. Ser fram mot en rivstart den 15 januari.

Ett av de mail som inkommit är från en man som vill varna för att det under morgondagen kommer att inträffa en jordbävning och att han har delat ut information om detta i övre Ronna. Aktiekursen kommer också att gå ner med 30 procent men inte Tripep som kommer att gå upp till 70 kronor (om detta har han delat ut 10 000 informationsblad om). Vad svarar man på sånt?

Inga kommentarer: