onsdag 28 november 2007

Seminariet om nästa steg på förmedlingsmarknaden

Äntligen kan jag pusta ut. Jag och min briljanta medarbetare Åsa har jobbat väldigt hårt inför seminariet om nästa steg på Sveriges förmedlingsmarknad och idag fick vi utdelning då fler än 80 personer valde att besöka seminariet här på riksdagen.

Sven Otto Littorin medverkade tillsammans med företrädare från Jusek, SACO, Bemanningsföretagen m.fl och den duktiga Angeli Sjöström från processrum ledde diskussionerna.

Jag hoppas givetvis att denna fråga lever vidare om hur vi kan skapa en fungerande förmedlingsmarknad med många aktörer. Ser fram mot att gå hem lite tidigare i dag efter voteringen 16, ska också lyxa till det genom att köpa hem lite spansk färdiglagad tapas.

2 kommentarer:

Eva Cooper sa...

Kul att det gick bra idag, jag är ledsen att jag inte kunde vara där! Men istället så kunde jag ge kanske totalt 300 eleveri Malmö på Saco Studentmässa lite bra tips om hur man fixar jobb etcetera så det gjorde nog lite nytta från andra hållet så att säga :)

Anna König Jerlmyr sa...

Hej Eva,

Tack! Men det var bra att du såg till att bidra till ett bättre samhälle i Malmö istället!

Ser fram mot söndag

kram,
Anna