torsdag 24 maj 2007

Torsdag

Idag har vi haft två voteringar, möte med riksdagsledningen om hur vårt arbete fortskrider samt att jag läst igenom den aktuella domen om Stureplansvåldtäkten. På tal om Stureplan, jag ska faktiskt dit på fest ikväll. Jag blir aldrig inbjuden på snoffsiga tillställningar men idag ska jag iallafall på fest för siten Stockholmfinest.

Innan dess ska jag berätta om mitt uppdrag för MUF i Stockholm. Om ett par veckor ska jag försöka att summera vad jag gjort sen jag kom in i riksdagen. Dels för min egen del för att se vad jag kan förbättra och förändra men också för de som röstade på mig.

Imorgon åker jag till Wien för att hälsa på min allra närmaste vän Ulrika som är bosatt där sedan länge. Det ska tydligen bli 30 grader varmt så jag får se till att packa rätt. HM har underbara sommarklänningar upptäckte jag igår.

Inga kommentarer: