onsdag 28 februari 2007

Tjejkväll

Nyss hemkommen från "tjejkväll" med moderata kvinnor. Det var riktigt trevligt. Vi fick i uppdrag att presentera vår bordsgranne och jag hade fantastiska Maria Dupont till bordet. Hon är pressekreterare för kulturministern. Jag frågade vilken frukt Maria skulle vara om hon fick välja. Hon valde Ananas. Hård utanpå men mjuk inuti. Och väldigt söt, kan jag lägga till.

Nu ska jag läsa igenom projektplanen för Unga Moderater och sen ska jag fundera på vad jag ska säga när jag ska möta 23 stycken ryska journalister imorgon.

Förresten, på arbetsmarknadsdepartementet har de en samling pressklipp på anslagstavlan. Den tjocka bunten fick mig tro att det rörde sig om den senaste månadens klipp. När jag tittade närmare stod det "Dagens pressklipp". Jag ligger efter....

Inga kommentarer: