söndag 18 februari 2007

MUF stämma

Har varit hängig hela helgen, febern är nästan 39 nu och jag får se hur jag känner mig imorgon. Jag har tre arbetsförmedlingar att besöka och som jag inte vill missa. Men hälsan kommer först.

Var piggare i går och upplevde en riktigt trevlig stämmobankett med MUF Stockholm. Jag fick så många applåder inför att jag skulle hålla mitt tal att jag rördes till tårar. Jag tackade av samtliga hjältar som varit aktiva i kampanjen och passade på att ge personliga presenter till :

Avgående distriktsordförande Lars Rådén som numera är generalsekreterare (fick en bordsboxningsboll som ger ut svärord när man slår på den), allt för att kunna avreagera sig på ifall det skulle uppkomma små kriser. Lars har visat prov på stort ledarskap och förtjänar många superlativ!

Begåvade och nyvalda ordföranden Daniel Somos som fick en kungakrona eftersom han nu är kung i Stockholm

Sist men inte minst fick min fantastiske medarbetare Daniel Valiollahi ett "top secret set" som han kan skriva hemliga meddelande på med osynligt bläck. Jag tänkte att det kan komma väl till pass när övervakningsamhället kommer allt närmare.

1 kommentar:

Edvin Alam sa...

*Snyft* en epok går i graven : (

Men det var jätte trevligt igår, ser även fram emot att bidra med allt jag har att ge till MUF Sthlm under verksamhetsåret 07/08

Krya på dig Anna : )