söndag 25 februari 2007

Helg

Tillbaka i Stockholm efter en riktigt skön helg på landet. Vintern är inget hinder för oss som gillar att fiska så jag pimpelfiskade i två dagar, tyvärr blev det ingen fångst. Känslan att vara ute på isen och se land är mäktig.

Jag hann också med att se på engelsk cupfinal med Moa och Johan på en lokal ölpub. Chelsea vs Arsenal och det blev riktigt spännande. Läskigt blev det när Chelseas lagkapten fick ett spark i ansiktet men jag hoppas att han är ok. Fotboll och öl är verkligen ett underskattat söndagsnöje.

Imorgon ska jag besöka arbetsförmedlingarna i Farsta och Sollentuna. Jag måste säga att jag tycker att jag har jobbat bra den senaste tiden, sex olika besök på arbetsförmedlingar på en månad. Nu känner jag att jag har bra med kunskap att ta med mig i arbetet inför att konkurrensutsätta arbetsförmedlingarna. Besöken fortsätter också under våren.

Inga kommentarer: