tisdag 27 februari 2007

Det bor en sexist i oss alla

Titta vad jag hittade på anslagstavlan! My god. Jag funderar på att gå dit, visste inte om att jag är en sexist. Förresten, vad är det egentligen? I somras försvarade jag reklamen med Fredrik Ljungberg. Den var för mig sexig men inte sexistisk. Men alla har ju sina gränsdragningar och det är därför som politiker inte ska använda godtyckliga bedömningar i maktutövandet.

Internationella kvinnodagen
Lars Engström: "Det bor en sexist i oss alla"

Tid: Torsdagen den 8 mars kl. 13.00
Plats: Andrakammarsalen

Personalenheten inbjuder ledamöter och anställda till Andrakammarsalen den 8 mars kl. 13.00 för att lyssna till Lars Engström, chefsrekryterare och författare. Lars Engström är bland annat författare till boken "En sexists bekännelser". Han kommer att tala under rubriken "Det bor en sexist i oss alla".

Talmannen inleder.

Inga kommentarer: