söndag 18 februari 2007

Barnen ilskna på Bodström

En sista kraftansträngning innan sömn men jag måste uppmana er alla som missade Wild Kids idag på SVT 1 (det är bra att vara sjuk ibland) att se reprisen.

Haha, det var bland det roligaste jag sett i år. Thomas Bodström lyckades med konststycket att få de små barnen att förlora i en tävling när han som lagets representant förlorade mot Anna Book i spjutkastning. Som straff fick barnen ta upp bajs på djurparken.

Den synen, när de svarta i ögonen utbrast "Dumma Thomas Bodström, han sa ju att han var bra ju!" "Och han skulle vara en sportig kille" Dumma dumma dumma!

Bodström själv var coollugn inför tävlingen, "Det är lugn kids" "Det här fixar jag, ni kan lita på mig"

Ho ho, repris på detta fantastiska avsnitt den 23/2. Barnen sa också att de skulle vända sig till Göran Persson eftersom Bodström svikit dem och att de var tvungna att plocka bajs. Detta är humor mina vänner

Inga kommentarer: