måndag 21 januari 2008

Märkliga nyheter och nya samarbeten

Äntligen kan jag sitta en stund framför datorn! Hela dagen har gått till att springa runt på olika saker men mest intressant var helt klart att träffa Anna igen på Nyföretagarcentrum. Vi planerar spännande framtida samarbeten.

Hann med en körlektion imorse också. Jag tycker lite synd om min körskollärare eftersom jag ropar "Hjälp!" varannan minut. Bland annat när jag upplever att det går alldeles för fort (dvs, över 30 km/h) Inser att jag måste försöka att övningsköra privat eftersom jag annars har svårt att bli klar till maj.

Funderar på vad jag ska kommentera idag, hm...inser att det finns mycket märkliga nyheter ute nu, som den om hur män ska lära sig att amma , eller den sk. Dvärgligan i Västerås som stjäl bagage. Nej, jag väljer att lyfta fram professor Lars Nords artikel på DN Debatt där han argumenterar mot presstödet. Jag kan inte annat än att hålla med och jag tillhör dem som också ifrågasätter presstödets legitimitet som systemet ser ut idag.

Inga kommentarer: