tisdag 13 november 2007

Julklappar

Och så var det årets julklapp. Handelns utredningsinstitut tycker att vi ska ge bort en GPS. Men jag har några andra förslag:

1. Utsläppsrätter, ok att syrran lär stirra surt på dig hela kvällen men vad fasiken, tänk hur mycket koldioxid som måste gå åt för att producera julskinkan

2. Spel. Det är roligt om det är något som hela familjen kan göra efter julklappsutdelningen. En lyxvariant är Nintendo Wee men om själv ska jag nog inhandla Rubriks kub till familjen som vi kan knepa och knåpa med.

3. En karaokemaskin, något jag själv önskar mig i julklapp. Kan förgylla eller förstöra familjens samkväm beroende på vem som tar ton, men efter några julsnaps kan det nog bli rätt kul.

1 kommentar:

KakanH sa...

Klart du ska höra av dig nästa gång, jag är en riktig gotte- och fika"gris" ;)
Sitter oxå och funderar på julklappar, det där med spel var ett bra tips. Tack!