fredag 9 november 2007

Avsmakning

Idag träffar jag företaget Strömma Turism & Sjöfart och VD Jan Larsén. Strömma är ett
framgångsrikt och växande företag inom besöknäringen. Det andra besöket sker på företaget Resursteamet som är ett vårdföretag som är ledande inom rehabilitering för personer som förvärvat en hjärnskada.

Innan dess ska jag printa ut mina presentationer om arbetsmarknadspolitik och ledarskap som jag håller på en kurs i skåne i helgen. Hade jag inte bott i Stockholm hade jag nog bott i Skåne, det är svindlande vackert där.

Efter företagsbesöken så tillbringar jag kvällen med mina tidigare kollegor i förbundsstyrelsen i MUF. Jag hade förmånen att sitta både med Tove Lifvendahl och Christofer Fjellner och det var fyra oerhört givande år som jag aldrig skulle vilja vara utan. Ikväll träffas Toves gäng och det märks att vi har blivit äldre, vi ska tillsammans laga mat. Det finns i detta gäng många högt uppsatta politiker inom kommun och riksdag och höga politiska tjänstemän, men så var vi också ett oerhört bra team:-)

Men ikväll ska jag ska koncentrera mig på det jag är bäst på, avsmakning.

Inga kommentarer: