torsdag 6 september 2007

Natti natti

Hemma igen. Ofta när man är på semester kommer man tillbaka och upplever att det inte hänt så mycket där hemma. Så var inte fallet denna gång. Inser att jag måste ägna morgondagen att samtala med kollegor om den senaste tidens förändringar i regeringen.

Annars har det varit jätteskönt att få komma bort ett tag. Hade bara ett par veckors semester så den här sista veckan gjorde att jag kan känna mig utvilad. Är hemma en dag för att på lördag resa med arbetsmarknadsutskottet till Sydkorea och Japan. Jag ser fram mot att träffa företagare och aktörer på arbetsmarknaden för att lära mig mer om den asiatiska marknaden.

Är trött eftersom det är midnatt i Sverige men tidig morgon i Brasilien så nu ska jag försöka sova men återkommer under morgondagen!

Inga kommentarer: