torsdag 30 augusti 2007

Rapport fran Brasilien

Regnet forsvann fort och jag har under dagen haft mojlighet att bekanta mig med Brasiliens atlantiska regnskog. Vi har sett strander dar delfiner simmar mitt bland badande och vi har fatt avnjuta massor av god fisk.

Stockholm och riksdagen kanns avlagset aven om jag har tagit del av bade mail och nyheter via mobilen. Jag kan dock inte svara pa nagra mail vilket forsvarar saken.

Vi bor hos en britt som tillsammans med en portugisiska (som ar en kopia av drottning Silvia som ung) som driver ett litet hotell dar de bor. Varje morgon serveras en fantastisk frukost utanfor vart lilla hus. All mat smakar forresten gott har.

Hann prata med Ivan Daza imorse pa Blatteformedlingen. Vi ondgjorde oss over att Stockholms stad nu infor anonymiserade ansokningar men de lar upptacka att det inte fungerar.

Imorgon haller jag tummarna for Wissman. Det har uppenbarligen inte gatt sa bra for svenskarna i detta VM men jag tror att han tar medalj!

Inga kommentarer: