fredag 6 juli 2007

070707

Om ni har nummer 7 som lyckonummer så rekommenderar jag er att spela på Lotto idag!

Annars sitter jag och strukturerar upp Almedalsveckan. På måndag har jag blivit bortbjuden av en av mina idoler, på tisdagen träffar jag SKB samt medverkar i Rättvisemärkts samtal om mänskliga rättigheter samt hur vi kan öka CSR (Corporate Social Responsibility) bland företag. På onsdagen medverkar jag i en paneldebatt som Folksam håller i om försäkringsvillkor på arbetsmarknaden och på kvällen äter jag middag och diskuterar utbildningsfrågor med Jusek. Under torsdagen och fredagen bevakar jag seminarier om bland annat kvinnojoursverksamhet och entreprenörsskap. Sen åker jag hem.

Utöver det ska jag givetvis bevaka Almegas aktiviteter samt moderaterna och mycket mycket annat. Jag gillar Almedalen, det är en veckas intensiva politiska diskussioner och massor av nya spännande möten. Det finns dem som anser sig vara för fina för Almedalen men jag tillhör inte dem. För en gång skull har man möjlighet att se partitoppar i shorts, bara en sån sak!

Inga kommentarer: