onsdag 27 juni 2007

Regnet det bara faller ner

Idag har jag tackat ja till att debattera den nya diskrimineringslagstiftningen och
diskrimineringsgrunden könsidentitet, könstillhörighetsutredningen,
namnlagen och vården för transsexuella på PRIDE i slutet av juli.

Sen har jag haft möte om vikten av karriärrådgivning för studenter samt planerat veckans kommande aktiviteter. Det är också viktigt att hinna träffa vänner så veckans kvällar går till att ta igen det jag missat under våren.

I går besökte jag och min väninna Katharina det nya stället Josefine på Djurgården och det är riktigt härligt en varm sommardag. De har stora sköna soffor som man kan sitta och sola på och ta ett glad rosé. Stockholm är underbart på sommaren! Därifrån är det sen ett stenkast till Ulla Winbladh som har riktigt god husmanskost. När vi var där i måndags kändes det som att vi sänkte medelåldern med 30 år. Kändistätt blev det när prinsessan Lillian gled in på stället.

Inga kommentarer: