söndag 11 mars 2007

Schlagercharader

Är hemma och ska snart börja arbeta så smått. Efter att jag kom hem i går så vilade jag lite och sen var det dags för melodifestivalen och middag med Bilal, Hildur och Tobias. Jag hejade på Måns men The Ark är värdiga vinnare. Efter middagen blev det "Gäster med gester" vi höll på med charader till tre på natten.

Sammantaget blev Örebro mycket lyckat. Det var många som kom fram och gav positiv feedback till mitt arbete och jag fick inbjudningar att komma ut och tala. Konferensen präglades av en väldigt god stämning och diskussionerna kretsade kring förnyelsearbetet. Jag fick inte fylla i några enkäter, varken om miljöbilar eller feminism. Men jag har inte ens körkort så jag kanske ska börja där. Många av mina vänner påpekar att jag bör ta körkort innan jag fyller 30. Jag har ett år på mig så det är dags att börja öva.

Min drömbil är tyvärr långt ifrån en miljövänlig bil. En Corvette Sting Ray från början av 1970-talet.

Inga kommentarer: