onsdag 7 mars 2007

Alla dessa grejer

Här är mapparna jag har med mig till kommunala rikskonferensen. De innehåller bakgrundsfakta, frågor och information om de paneldiskussioner jag är med i nästa vecka samt om de seminarier jag arrangerar eller är moderator på. Det blir alltså att jobba hårt i Örebro.
På måndag morgon vid sexsnåret reser jag till Göteborg för att träffa vice överåklagare Birgitta Fernqvist som är väl påläst när det rör våldtäktsbrott, så jag måste få med mig de papperen också eftersom jag åker imorgon till Örebrooooo. Det blir tungt att bära alla dessa grejer.
Ikväll ska jag dock prioritera mina vänner. Vi är ett tjejgäng som träffas en gång i månaden för att äta middag ihop. Vi försöker att välja mat från olika världsdelar men idag blir det italienskt. Smaskens!
Ack nej, jag hann aldrig ta mig till Grand....



Inga kommentarer: